“m10″un “BakıKart” bölməsi ÇÖKDÜ

“m10” elektron pulqabının “BakıKart bileti” bölməsində problem yaranıb.

Bu barədə redaksiyamıza vətəndaşlar müraciət ediblər. Onlar tətbiq üzərindən bilet almaqda çətinlik yaşadıqlarını bildiriblər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az-ın sorğusuna cavab olaraq, pulqabının məxsus olduğu “PashaPay” şirkətinin PR meneceri Aygün Əliyeva bildirib ki, sözügedən müvəqqəti çətinlik mövcuddur və həlli istiqamətində addım atılır:

“Bu, texniki xətadır. Həddindən artıq yüklənmə var, sistem çöküb. Problem 15-20 dəqiqəyə həll olunacaq”.

Məhərrəm Əliyev



Mənbə

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More